OSHO aktiivmeditatsioonide eraseansid

Paljud traditsioonilised meditatsioonitehnikad seisnevad liikumatult paigal istumises selleks, et kogeda vaikust enda sees. Sellisel juhul on aga väga keeruline sisemise vaikuseni jõuda, sest meie kehasse on kogunenud aja jooksul väga palju stressi ning meie meel on üliaktiivne.  Seetõttu on Osho pikaajalise katsetamise jooksul teaduslikult välja töötanud OSHO aktiivmeditatsioonid® tänapäeva kiire elutempoga inimesele. Need meditatsioonitehnikad sisaldavad aktiivsemat füüsilist tegevust (hingamine, jooksmine, tantsimine, pöörlemine, ümisemine jne), mis aitab vabastada kehamälust emotsioone, pingeid ja stressi ning liikumatut vaikuse osa, mis aitab mõtetel aeglustuda ning kogeda sisemist rahu ja vaikust. Läbi liikumise on lihtsam peast kehasse tulla ning seetõttu on OSHO aktiivmeditatsioonid® paljude inimeste südamed võitnud.

Millised on OSHO aktiivmeditatsioonide kasutegurid?

  • Stressi vähenemine
  • Ärevuse ja depressiooni leevenemine
  • Allasurutud emotsioonide vabastamine
  • Emotsionaalse heaolu saavutamine
  • Tähelepanu ja kontsentratsiooni paranemine
  • Mentaalse selguse suurenemine
  • Eneseteadlikkuse paranemine (oled teadlik ja jälgid enda mõtteid, tundeid ja käitumismustreid)
  • Unekvaliteedi paranemine
  • Madalam vererõhk
  • Tugevam imuunsüsteem
  • Krooniliste valude vähenemine
  • Sõltuvuste vähenemine

Minust

Mind on alati huvitanud inimeseks olemine. Kõik see, mida me mõtleme, kuidas tunneme ja käitume. Mu elus on olnud väga palju leina ning ühel hetkel oli vaja hakata teadlikult uurima seda valu, mida kogesin ning ka seda inimest, kes seda valu kogeb. Oli vajadus keerata fookus väliselt enda sisse ning õppida uusi viise, kuidas oma mõtete ja suurte emotsioonidega hakkama saada. Otsingute käigus jõudsin aktiivmeditatsioonide juurde, mis minu elu on väga palju muutnud. Meditatsioonid on õpetanud vaatlema oma mõtteid, emotsioone ja käitusmismustreid ning nägema kõike seda, mis pole päris mina. Väga palju allasurutud emotsioone on samas vabastatud ning juurde on tulnud rõõmu, sisemist rahu, kergust, enesekindlust ja usaldust. Väga huvitav on olnud teekond liikuda enam kehatarkuse juurde, mis aitab olla päriselt kohal ja kontaktis iseendaga. Kogeda seda elu nüüd ja praegu ning samas mitte olla reaktiivne, selles peitub nii suur võlu.

2023. a juulis lõpetasin Eesti Meditatsiooni Koolis 15-kuulise meditatsiooni õpetaja väljaõppe. Väljaõppe üheks osaks oli rahvusvahelise OSHO aktiivmeditatsioonide® juhendaja sertifikaadi omandamine. Meditatsiooni õpetajana viin läbi koolitusi, teabepäevi toomaks juurde teadlikkust, mis asi meditatsioon seisundina on ja kuidas selleni läbi erinevate tehnikate jõuda. Juhendan OSHO aktiivmeditatsioone nii gruppides kui ka individuaalselt. Mulle väga meeldib hoida inimestele ruumi, kus nad saavad iseendaga omas tempos uuesti kontakti. See on väga ilus teekond, milles olla tunnistaja.

Aktiivmeditatsiooni individuaalseansi broneerimise järel selgitame välja täpsemad ootused ning valime välja kõige sobivama meditatsiooni praktika lühikese (10-15 min) telefonikonsultatsiooni abil.

Kontakt:
kristiina.kase@gmail.com; +37258040611
Vali endale sobiv aeg siit:
Calendly

Kristiina Kase